21 mars - video killed the radio star



Jag är genomtrött. Hela min kropp skriker efter vila.
Jag firade St Patricks Day i torsdags, jobbade på Musik Direkt i 10 timmar plus resväg 4 timmar, slappade iofs ganska hårt på lördagen tills någon lockade med mig till Vallen, klockan 11 var jag i Mörbylånga och jobbade ytterligare 10 timmar och i morse började skolan 9 och jag kom hem 18.
Hela veckan är kaoz och jag väntar tills jag får stöna ut ordentligt på fredagseftermiddagen.
Radio hela dagen imn, kassörsutbildning klockan 17, förhoppningsvis träning. Radio hela onsdagen, inspelning på torsdag. På torsdag ska hemtenta och reportageuppgift vara inlämnad också.
Jag gillar faktiskt att ha mycket att göra, men allt kommer alltid så plötsligt. Tempot hade kunnat trappats upp lite men icke. Men jag ska la överleva detta också! Balls to you!

Kommentarer
Postat av: jossepung

HEJA DIG!

2011-03-22 @ 07:14:42

SÄG NÅGOT HÄR:

NAMN:


E-POST: (publiceras ej)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback