6 april - In Nezeril I trust

Fy.Fan. I söndags eftermiddag var jag lite bakfull. I söndags kväll var jag flunsasjuk. Inte ok. Nu har jag haft feber i tre dagar. Eller två egentligen. För igår fick jag någon rysk supermedicin av utbytesstudenten i korridoren som fick mig att somna på fläcken och sen sova som ett lik i tolv timmar och när jag vaknade mådde jag hemskt mycket bättre! Sen blev jag lite varmare men inte på långt så febrig som dagen innan. Rysk maffiamedicin, något att rekommendera i framtiden.

Imn åker jag hem till Uddevalla! Jag åker mycket tidigare än det var tänkt eftersom att inspelningen av kortfilmen är uppskjuten. I helgen ska jag vara prisutdelare för Uddevallabuggen och ska strutta runt i klackar och balklänning i två dagar. Det ska bli kul, och roligt att få vara fin på riktigt. Inte sådär festfin som när man anstränger sig annars, utan finfin. Louise ska göra hår och make på mig och då hinner jag kela med henne också! Snacka om att göra två flugor på smällen!

Vi ses på söndag Kalmar!
Ps. pappa lovade mig räkor på fredag. Nomnom.

Kommentarer

SÄG NÅGOT HÄR:

NAMN:


E-POST: (publiceras ej)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback